Ändring, igen

 
Igår när jag åkte till Göteborg var jag helt jättehundra procent säker på att jag skulle välja Northeastern university i Boston. Jag hade ju fyllt i ansökningspapprena och allt. Men så visade det sig att skolan höjt sina kursavgifter med alldelesförmånga tusen och så var det med det. Fick börja titta på en ny skola och trots att jag ställt in mig på Boston och redan planerat matcher med Boston bruins och helgtripper till New York så känns det okej. Redan bytt från New York till San Francisco till Boston, börjar nästan bli van med att behöva ställa om helt! På fredag ska jag till Göteborg med Pappa och c:o så då passar jag på att svänga inom deras kontor igen och förhoppningsvis kunna lämna in min slutgiltiga ansökan. Legat ute på verandan idag och försökt göra någon slags budget, mest för att jag tycker sånt är svinkul.
 
Anledningen till varför jag strykt över staden och skolans namn lite sådär "tror-jag-är-bloggkändis"-aktigt är för att jag berättade om Boston för de flesta och det kommer det ju som sagt inte bli. Känns bättre och roligare att berätta om något jag är säker på, vilket jag antagligen kommer bli på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0