Hold me back

 
Idag har jag fikat med Katarina och Rebecca, mina språkresebuddies. Drack latte på Espressohouse och pratade om allting vi missat. Efteråt tog jag tåget till Ängelholm och sedan nu ikväll har jag,mamma och Tim ätit på uteservering vilket var mysigt trots det dåliga vädret. 

Cirka 21 dagar kvar i Sverige. Jag. Dör. JAG ÄR INTE REDO FÖR ATT BLI VUXEN!!! Någon borde genomskåda mig snart och fatta att jag inte har i vuxenvärlden att göra och tvinga mig gå om gymnasiet. Jag bara väntar på det, för att jag ska resa iväg själv och bo utomlands och hela tjohejet är för stort mig. Jag är typ 10 mentalt. Seriöst.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var ska du och vad ska du göra? :*

Svar: Ska plugga på college in Boston (om jag kommer in,haha...) :*
Michibelle

2012-07-11 @ 04:41:53
URL: http://rebeccawinberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0