Irritationsobjekt på facebook:

x De som måste uppdatera VARENDA gång de har tränat. Den obligatoriska spegelbilden på gymmet och så en söt liten text efter; "Precis gymmat i en timme och nu ska jag ta en skön dusch och dricka nyttig smoothie, hihi älskar mitt liv." Vissa verkar träna för att kunna skriva om det sen, inte för att det är hälsosamt. Töntar.
 
x Uppenbara saker som att det regnar eller är julafton. Alla vet, alla vet.

x De som leker kommentatorer på Facebook under en match/Idol/Big brother. Alla som bryr sig följer garanterat redan matchen eller programmet, de som inte gör det bryr sig säkerligen inte heller.

x Bilder där tjejer påstår sig visa upp en ny frisyr eller outfit men så råkade visst blixten i spegeln placeras över ansiktet och istället hamnade brösten i fokus. Om ni nu ska visa upp er själva kan ni väl lika gärna vara raka och skriva "kolla in mina bröst och ge mig gärna bekfräftelse efteråt genom att gilla eller kommentera". 
 
Känner mig som Linda Skugge, bitterfittan her self. Men visst är det skönt att klaga ibland? SVAR JA. 

Kommentarer
Postat av: isabelle

Svar: Nej det kan jag inte direkt påstå. Tack så väldigt mycket, jag ska försöka!

2012-07-03 @ 14:19:27
URL: http://iiissasplace.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hahaha, så jävla sant!!!

Svar: Haha! <3
Michibelle

2012-07-04 @ 05:50:45
URL: http://rebeccawinberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0