Bitterfitta

Idag har jag umgåtts med min mamma, min moster och min gammelmormor i princip hela dagen. Vi har druckit kaffe på verandan och åkt runt mellan olika loppisar. Blev två böcker och en LP-skiva rikare. Den här kvällen har varit dålig. Blir irriterad när någon jag inte känner så bra skriver och tvingar mig till ytligt, skittråkigt småprat. Sett tusen bilder på Alex Turner och tänker bara på hans look-a-like. Hur fan orkar jag? Min förkylning blir värre istället för bättre och jag har inte varit sjuk såhär länge (9 dagar) sedan jag minns inte. Men jag vill inte ställa in något och vila så halsfluss come at me broo. Och varför kan jag inte bara få någon att sova med och pussa på, eller i alla fall smsa lite med??????? 
 
Pallar inte min jävla bitterfittaattityd heller. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0