Halmstadhelg med tusen ton kärlek

I fredes åt jag och Julia lunch på Grafitti och ventilerade om killar och vänskap. Hejdåkramades mitt på stortorget och det var jobbigt att släppa. Min fina Juliet som funnits där så himla länge, en massa kärlek tjejen. Tog sedan tåget och blev hämtad på stationen av Lisa. Lite senare kom Tina också. På kvällen åkte vi till ICA för att handla middag och jag gjorde en egen sallad vilket var hur bra och billigt som helst. Ännu senare spelade vi Singstar och Buzz, så himla tävlingsinriktade och det var döroligt.På lördagen mötte jag upp några andra favoriter (minus Sara, buh) för att äta lunch och ses en sista gång innan jag åker. Åt lax och så fick vi alla varsin vitaminbombshot som en servitris gick runt och delade ut. Nice. Vi gick sedan vidare till Robert's där jag drack orientalisk latte som smakade kanel och kardemumma, lite julkaffe alltså. Så himla fint att ses och jag kommer sakna dem så overkligt mycket, fast att jag just nu inte riktigt kan ta in det. Vill inte ta in det.
När jag kom hem till L&T igen tittade vi på finaste musikvideon med våra fem snyggbritter, en jobbigt romantisk frierivideo och videos om ett distansförhållande. Var alldeles sentimental och bölade lite. Men så avslutade vi med världens feelgood-video där amerikanska soldater gör en cover på Call me maybe och det må vara en av de jobbigaste låtarna som finns, men den här videon är helt underbar. Snygga män utan tröjor med humor. Eh yum.  
Sminkade oss och tog alla på oss fina klänningar innan vi körde till Avanti för att äta middag. Åt pasta och pratade om våra framtidsplaner som plötsligt inte alls känns lika långt borta längre. 
Och så kom söndagen när jag var tvungen att säga hejdå till de två personer som jag umgått mest med sedan mer än ett år tillbaka. Som jag satt vid mitt köksbord med och åt rhodosrulle när vi plötsligt kom på att vi skulle bli sambos i en främmande stad vi sedan besökte ungefär ett år sedare. De två jag delat 1000 parkdejter, DHW-kvällar, Hulstfred, killproblem, framtidsplaner, spontanpizzeriabesök, frösakullfester, London, musiksmak och drinkkvällar med. Tog tåget hem med ett hjärta som inte längre kändes lika helt.
 
Världens finaste helg i alla fall och jag uppskattar er alla så fruktansvärt mycket. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha videon...

Svar: Hur rolig är den inte, haha
Michibelle

2012-11-26 @ 22:23:28
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se
Postat av: teabird

åh vad kul du verkar ha haft ^^
haha videon var fab!

Svar: Ja! Så himla sköna :)
Michibelle

2012-11-27 @ 00:16:43
URL: http://teabird.blogg.se
Postat av: Kajsa

Cheellliii. Vi ses ju igen, du kommer ju faktiskt hem till sommaren! Brukar tänka så, att man ses igen. Livet är långt och sex månader är typ nada i det långa loppet. Hoppas du får bästa resan. Kärlek. <3

Svar: Så sant. Och ja, vi ses faktiskt snart igenom på finaste reunion-partyt. Ta hand om dig, så hörs vi! Kärlek <3
Michibelle

2012-11-27 @ 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0