Jagärhemmaälsklinghardusaknatmig?

Efter att väntat i några timmar på ett försenat plan och sedan hamnat bredvid en hårig gubbe som skulle envisas med att ha sin arm mot min hela tiden halvdog jag av lycka när jag kom innanför dörren här hemma i Ramlösa. Gav mig direkt in på Spotify för att abstinensen efter det har varit enormt de senaste dagarna. Äter godis som blev över från resan och orkar inte göra något åt det faktum att jag ser ut som en strandad val. Kollar igenom 144 olästa inlägg på Bloglovin' och det har efterfestats med ett brittiskt band och rests till London och ätits middag med sin pojkväns franska mamma och kanadendiska pappa. Det som fattas nu är väl att jag inte får några vänner i USA och istället blir mobbad i sex månader.
 
 
 
 
Nej men här får ni i alla fall lite fint från Tumblr. Och föresten, TA MIG MED EN NYPA SALT. Godnatt och puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker bara du är förjävla söt och rolig. Puss vännen!

Svar: Haha åh saknar dig en massa. puss
Michibelle

2012-11-05 @ 15:41:14
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se
Postat av: Emma

Haha Michelle, du är för rolig! <3

Svar: Haha <3
Michibelle

2012-11-05 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0