Kaffe&artikel-söndag

Den här bilden är så random. Posar med en finklädd pappa som efter att jag sa "se ut som en maffiaboss" räckte fingret inne på City Gross. Varför inte. Ikväll ska en artikel jag inte börjat på vara färdig innan jag går och lägger mig, deja vu från ungefär varenda kväll under hela min gymnasietid. Fast denna gången är det inte en skoluppgift utan till en LCHF-blogg med massa läsare. Ah. Har en riktig deadline också och ingen Ådahl man kan försöka bortförklara sin sena uppgift hos, sååå nu sätter jag fart. →

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hahah alltså så söta.

MVH
Nicolina

Svar: Haha tackar <3
MVH
Michelle
Michibelle

2012-11-18 @ 19:28:15
URL: http://peoplearelikesongs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0