Nobody's right if everybody's wrong

Idag lyssnar jag på det här:
David Bowie – Ziggy Stardust - 2002 Digital Remaster
David Bowie – Lady Stardust - 2002 Digital Remaster
David Bowie – Starman - 2002 Digital Remaster
Buffalo Springfield – For What It's Worth

Pinnar in de här i min "Future home"-mapp på Pinterest:
Clock wall

Kitchen
 
Och den här i "Breaktaking boys":
Aaron Johnson
 
Idag har jag fått ett extrajobb. Inte för att jag har något annat att göra, men det kallas ändå extra för att det är så få timmar. Men det är ett jobb, och jag är glad. Idag har jag mest legat i min säng och lyssnat på tidigare nämnda låtar, gick ut en stund för att hjälpa pappa i trädgården men annars inte mycket mer. Saknar mina vänner men känner mig inte alls social. Vill bara skeda min kudde, hänga på Tumblr och Pinterest och lyssna på musik. En sak jag känner för är alkohol, inte ensam förstås. Så illa är det inte. Men en galen fest och glada människor och vodka och musik man sjunger med till fast man inte riktigt kan texten. Ah så gött. Snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0