1 vecka

Jag fick inte jobbet och jag dör lite inombords just nu, skit i vad jag skrev i förra inlägget. Jag kan inte bo i en av de absolut dyraste städerna utan jobb. Så, jag ger det denna veckan och sen flyttar jag hem. Ska söka i både Norge och Sverige och se hur det går, tar helt enkelt ett beslut till helgen. Det är sååå mycket jag hade kunnat göra annorlunda som jag ångrar nu, men nu är det som det är och en månad av arbetslöshet här borta fungerar inte. Jag älskar vår lägenhet och mina roomies, de är perfekta. Men förutom det så var det här bland det värsta jag har gjort och jag har ångrat det i princip varje dag. Det har varit så jävla ovärt. Tänkte bara uppdatera er lite, så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kommer lösa sig, hur du än gör!<3

Svar: Ja, nu drar jag hem! Känns så bra. Tack finis <3
Michibelle

2012-09-06 @ 00:53:21
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0