Bio och frisörbesök

I fredes gick jag och C på bio och såg Evil dead. Mitt hjärta slog så himla hårt, aldrig sett en skräckfilm på bio förut. Men den var inte så farlig, nästan mer komisk än läskig. Helt ok film. Bilden ovan är bara på väldigt regniga Pike street.På lördagen sa Chris att han skulle klippa sig, spontanbestämde mig för att också göra det. Behövdes verkligen. Gjorde inget radikalt, gick bara från ett tråkigt hängigt hår till en frisyr igen. När vi var klara åt vi pizza och kollade i en second hand-affär. Köpte en klänning från Banana republic för $15 som jag längtar till att få använda.Men så regnade det lite till och när jag försökte ta en flashig bild där jag slängde lite med håret blev det bara rufsigt och såg fett ut av hårspray+regn. Så min efterbild blev inte bättre än såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0