Festlig helg

Ska hålla en presentation i skolan på torsdag så i fredes samlades min lilla grupp, Jamie och Ryan, och förberedde. Vi ska visa hur man gör blommor och jag ska visa klassen hur man syr ihop allt. Jag. Sy. Jag dör redan. När Chris kom hem från jobbet fixade jag vaniljglass med varma hallon och vit choklad till oss. Klockan 22 kom vi på att Justin skulle DJ:a igen på samma ställe som förra veckan så bytte joggingbyxor till klänning och sminkade mig rekordsnabbt innan vi tog bussen dit och hade en lika bra kväll som sist.
 
Den här gosbilden på C är den enda jag har från lördagen. När han jobbade passade jag på att titta på en massa PLL, powernapa för att jag kunde, plugga lite och halvhjärtat städa mitt rum. Runt sju tog jag bussen till downtown och gick bort till hostlet där Justin egentligen skulle spela igen, men så det blev det inte. Så spelade pinball med Chris och någon Australienare, drack cider och lyssnade på tung hiphop. Kom på att vi var hungriga så gick bort till ett matställe där de serverade klassiska Amerikanska hamburgare så det åt vi och det var verkligen dödsgott.  

Igår åkte jag, Chris och Brenna till China town för att äta. Beställde in brutalt mycket mat och lämnade extremt mätta och nöjda. Fick föresten den mest ytliga lappen i min lyckokaka, så tråkig. Gick till en bar där de hade biljard, pinball och väldigt goda drinkar. Eftersom det låg i International District/China town som är det konstigaste/läskigaste området nära downtown på kvällarna var vi de mest "normala" människorna på stället (inte aspackade, såg inte ut som uteliggare/gangstrar, stod inte helt ensamma på dansgolvet och dansade bisarrt porrigt till Michael Jacksson) så fick något konstigt VIP av bartendern och fick spela biljard gratis, vara kvar efter stängning och de som ville röka fick göra det inomhus. Tog en taxi hem och gick och la oss runt fyra. Var död i skolan idag men thank god var det min korta dag och jag kom hem vid 12.30, powernapade i tre timmar och kollade mer PLL. Så nu mår jag prima och ska snart kolla film med C, godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0