Panikplugg

Jag döööör. Deadlinen på vår första uppsats i filmklassen är den 23/5 men TYDLIGEN ska första draften vara färdig imorgon. Har inga böcker eller någonting, och den här uppsatsen ensam är 25% av vårt betyg. Innan jag gjorde denna hemska upptäckt åt jag isglass, gosade lite med Angry birden jag gjorde idag på en lektion och tittade på PLL. Efter sommaren förra året längtade jag verkligen till att börja skolan igen och var avundsjuk på de nuvarande LBS-treorna. Tycker om rutiner och att träffa människor regenbundet, men läxor. SPYR PÅ DEM. Fy. Jaja, a little less conversation a little more action please. Nu ska jag panikplugga hela kvällen, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0