Post pub

Igårkväll tog jag och Nate bussen till downtown där vi mötte upp Chris och Jon på hostlet. Spelade pinball och umgicks med folk som fortfarande är kvar där sen vi flyttade. Gick vidare till The Post Pub där som sagt Justin dj:ade och han var så himla duktig och alla hade så himla roligt med massa dans och drinkar. 
 
Idag har jag och C köpt utklädningskläder, jag har haft bästa skypesamtalet med Lisa och napat i vanlig ordning. Ska snart ta bussen till en födelsedagsfest där temat är Noahs Ark och man kan vara i princip vad som helst i djurväg. Ska vara en zombie bunny, hittade ett färdigt kit med blodiga öron osv. Nu ska jag sätta på rött läppstift och fixa det sista innan vi åker, woho. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0