"Butterfly kiss? Cutest thing I've ever heard"

I tre timmar bara ligger jag där på sängen i mitt nedsläckta rum, stirrar upp i taket, gråter, tittar på videos på honom och oss två när vi skrattar retas pussas drar internskämt. Tänkte det här är kanske den där gången som inte alls löser sig, hur ska det kunna göra det när saknaden ibland får mig att tappa andan och vilja skrika på samma gång. Imorse ställde jag klockan på åtta för att ringa honom innan det blev för sent där borta, och vi pratar skrattar är tysta och ler och jag önskar mer än något annat att få röra vid honom.
 
Det svåraste är nog alla de små egenheter som man vet ingen annan kommer ha och som man kommer sakna så oändligt. Ansiktsuttryck som fick det att pirra extra mycket, ett visst sätt han sa något på, internskämt som aldrig kommer kunna delas med någon annan, småsaker jag gjorde som han är ensam i världen om att lägga märke till, ord och uttryckt som är speciella för honom, sättet han skrattar på.
 
Jag vill gå i affären med honom och höra honom ropa "hun, come over here for a sec" för att föreslå vad vi kan äta till middag. Jag vill höra honom säga "in every way, shape and form" i en diskussion och "wicked" innan ett adjektiv. Vill att han leendes ska påpeka små ljud jag gjorde och mumla "why does she have to be so damn perfect" när han är halvfull och inte tror jag hör. Vill försöka lära honom svenska fraser och få ont i magen av skratt när han försöker säga dem. Jag vill få en fjärilskyss på kinden efter att ha lärt honom vad det är och han sagt att det är det gulligaste han har hört och sen en puss på pannan innan vi ska sova och han säger "i like you tremendously" för att jag sagt att jag tycker det är ett vackert ord. 
 
Det kommer komma en dag då jag slutar tappa andan och lusten att skrika rätt ut, och allt som är unikt för honom och oss kommer vara fina minnen istället för ångestladdad panik. Allt löser sig tillslut,
 
säger dem ju.
 

Kommentarer
Postat av: bina

jag dör så fint.

Svar: <3
Michibelle

2013-08-15 @ 13:34:21
URL: http://threefireflies.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh fina du. Kramis till dig.

Svar: Saknar dig babe
Michibelle

2013-08-22 @ 00:56:24
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0