KÖRLEKTION OCH UTESERVERING

Idag hade jag ännu en körlektion och den gick bra, körde i 70, klarade av ett flertal rödljus och så stora korsningar. Heja. Kan inte göra inget och vara ensam för då gråter jag. Så frågade mamma och Peter om vi inte kunde gå till uteserveringen i stan och det sa de ja till. Drack vin, cider och öl, pratade om livet och tittade på matstånden som finns på torget just nu ifrån världens olika länder. Imorgon ska jag och mamma sova i Köpenhamn en natt och fredag-söndag ska jag hälsa på Emma som jag träffade i Seattle ni vet, hennes svenska släkt har sommarstuga i Uddevalla så där ska jag spendera kommande helg. Mest ska det bli kul att träffa Emma förstås, men också att få en välbehövlig dos Seattle. Hade staden varit en drog hade jag haft fruktansvärd abstinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0