Sedan den 20/8:

Träffat Tanja och Leo, provat ut hans framtida frisyr, varit på Väla, gett honom sin första handväska, ätit gräddbullar som smakade banan och så avslutade jag kvällen med kaffe med Oskar.

Ätit kräftor (<333) med Mamma, Tim och Ulli.
Överraskade Tina genom att komma på hennes födelsedagsfest, umgicks med fina halmstadbor som jag inte träffat på alldeles för många månader. Gick ut, träffade på vad som kan ha varit årets svin och låg i en park med Maja, Martini och Niklas tills klockan blev halv sex och jag och Maja gick hem till henne för asgod bakismat.

Lisa och My svängde inom mig och vi hade minipicnik vid ån.

Lunch med stadstur med Tanja.

Isabelle och Julia kom till Helsingborg och vi småfirade Isabelle med drink på Hampan. Gick igenom student,Smögen och Seattle.

Åkte hem till Lisa i Olofström för en dubbelövernattning. Fastnade för serien Misfits, åt kebabpizza, provade utklädnader hos Denniz, drack sangria och bokade. 
Imellan sleepovern hos Lisa och Isabelles födelsedagsfest var det frösafest, men det kommer i ett annat inlägg. Åkte i alla fall hem till Isabelle där vi blev bjudna på cider och vin och lekte lekar på altanen. Så himla mysig kväll.
 
Lisa var hos oss i Ramlösa några dagar och när Tim var iväg i Halmstad tog jag chansen att få umgås mer med min darling. Satt i fina Slottshagen med utsikt över alla taken, vattnet och Danmark och drack cola light och skrev listor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0