thingsiloveaboutfall.tumblr.com

 
Hösttumblrn jag följer la idag ut första bilden i år och ni fattar inte min excitement. Hör folk på stan halvgråta över att sommaren är slut och älskar man megavärme, stranden och sommarkläder kan jag ju förstå. Men inga av dessa tre är mina grejer och jag dör av tanken på halsdukar, gula löv, te, filmmaraton, höstkläder (ca en miljon x snyggare), massa regn, tända ljus, fikor, höstsol osvosvosv. Kolla tumblrn om ni har fet ångest och behöver höstpepp, eller om ni redan älskar årstiden och bara vill dö av alla mysbilder. +för alla matbilder som får mig att vilja viga mitt liv åt matlagning och bakning.

Kommentarer
Postat av: T A N J A S V Ä R D

noooooooooooooooooooo micheeeeeeeeeeeeelleeeeeeeeeee :( Hata höst...älska sommar! <3

Svar: HÖST! <3
Michibelle

2013-08-20 @ 11:04:37
URL: http://tanjaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0