Tove 20 år



Den 3 augusti fyllde Tove år och det skulle såklart firas. Jag och Tanja började med att äta jättegoda hamburgare på det nya hamburgarstället Bronx i Helsingborg. Feta amerikanska hamburgare och öl, satt perfekt. Efter att ha kört vilse några rundor kom vi tillslut fram till stället där festen hölls där jag gav födelsedagsbarnet största kramen efter att inte ha setts på så länge, träffade både saknade vänner och nya trevliga människor. Drack två cider som jag premiärköpt på Systembolaget och åkte hem i hyfsad tid med Tanja som skulle hem till sin mini. 

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack för att du kom och det var jättekul att se dig igen! <3

Svar: Detsamma, tack för jag fick komma! <3
Michibelle

2013-08-15 @ 08:50:05
URL: http://topplare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0