Beerpong-helg

 
 
 
 
 
Internet har inte fungerat som det ska de senaste dagarna så har inte kunnat blogga. I alla fall, har varit ännu en bra helg och jag ser minst sagt till att ta igen all missad vaken nattid. I fredes spelade vi som sagt beerpong och jag har äntligen hittat något jag är bra på. I lördes åkte jag, Chris och Brenna till Beacon Hill för att titta på ett hus, det var mysigt och vi skrev upp oss på en intresselista. Fingers crossed. Stannade kvar där och åt lunch och drack tequila på en mexikansk restaurang och när vi kom tillbaka till downtown gick vi till en $1 store där jag köpte olika sorters konstigt godis, gick sedan vidare till Sephora där vi testade smink och parfym. Köpte ett mascara-set med vitt fiber som ska förlänga fransarna, och det funkar förvånansvärt bra! På kvällen spelade vi mer beerpong, drack öl (uppenbarligen) och klockan tre på natten bakade jag brownies med Justin. Satt uppe med Chris till 7.30 och hade vattenkrig i köket, ritade serier på varandras armar och bara pratade. Igår pluggade jag mest men hann även med en film, tacos och scrabble. 
 
Har som sagt vår midterm exam i veckan och jag har därför ganska massivt med plugg just nu, men efter nästa måndag är det över och det ska bli så skönt att ha det avklarat. Skolan går fortfarande bra, önskar bara det var lättare att lära känna folk. Ska se vilka slags klubbar de har och kanske gå med i någon, är nog ett bra sätt. Nu: Mac&cheese och psykologiplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0