Fjärde måndagen

 
 
 
 
1. Jon. Har en hatkärleksrelation till honom och vi retas helahela tiden. Mycket underhållande. 2. Fick alla att rita något på teckningen som kommer hamna i min framtida scrap book. 3. Åt sushi till lunch idag och det var så fruktansvärt gott. 4. Blink blink.
 
Skolan idag gick bra, fick bland annat mitt busskort och student-id. Folk börjar slappna av lite så det pratas mer i klassrummet vilket ju är kul. Älskar att jag slutar klockan 11 varenda dag, så att jag har hur mycket ledig tid som helst att göra roliga grejer på. Hinner till och med min dagliga 3-timmarsnap utan att känna mig stressad. Ikväll ska vi till det där pinball-muséet och alla är löjligt exalterade, alldeles frälsta. 
 
Har föresten inte uppdaterat er om boende. Kollade som en galning i början men hittade absolut ingenting som kändes bra så jag tänkte att jag stannar här på hostlet så länge som det känns roligt. För som sagt så älskar jag att bo här. Men så frågade Brenna om jag vill kolla lägenhet med henne, Rondo och Chris och jag sa såklart ja. Dels för att de är mina favoriter på det här stället och lämnar de kommer det inte alls vara samma sak. Sen dels för att det vore skönt med ett eget ställe, kunna packa upp ordentligt, spela hög musik, laga mat i ett tomt kök, ha hemmafester (så jag kan vara med och festa...), kanske egen trädgård/balkong/terass osvosv. Ska kolla upp några ställen inom de närmsta veckorna och det känns askalas.

Kommentarer
Postat av: sabina

vad fin du är! :)

Svar: Tack så mycket, detsamma! :)
Michibelle

2013-01-08 @ 15:39:05
URL: http://threefireflies.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Låter som att allt rullar på i fin takt!

Svar: Det gör det absolut! Saknar dig.
Michibelle

2013-01-09 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0