Första skoldagen

Första skoldagen är avklarad och jag är så gladgladglad. Mina lärare var precis som jag tänkt mig, med svenska mått lite överdrivna och all over the place. En mix av lektion och stand up-komik. De verkar iallafall vara jättebra och likaså mina val av ämnen, så skönt. När jag kom tillbaka till hostlet vände jag direkt ut på stan igen med Moon som skulle visa mig Seattles kända bibliotek. Jättefint och sådär tio våningar högt. Gick vidare till vattnet där vi satte oss och drack kaffe och åt polkagriskakor. Solen har skinit hela dagen och Seattle har varit alldeles magiskt fint. Mobilen gjorde inte alls staden rättvisa så visar er en annan gång när jag tagit med mig min riktiga kamera ut. Lite såhär såg det ut i alla fall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0