Frågesport och svenska bakelser

I onsdes utnyttjade jag och Chris presentkortet vi fått för att ha lagat julmiddagen på hostlet (jag skalade visserligen mest lök och öppnade burkar, men ändå) på en restaurang en bit bort. Åt godaste hamburgarna, sweet potato fries, drack whiskeydrinkar, spelade ett frågekortsspel som stod på bordet och pratade drömmar, musik och fylleminnen. När vi kom tillbaka till hostlet hade vi pinballturnering med några australienare med väldigt svår/rolig accent, bra avslut på en bra onsdag. 
 
Igår började med huvudvärk och en lärare på dåligt humör. Kom hem, powernapade, pluggade, ritade med Chris och Ruste, var urdålig på pinball, bjöd alla på dammsugare&chokladbollar (de har tydligen inte det här, stackare) och spelade Words With Friends. 
 
Idag är det fredagfredagfredag och det har hittils varit en väldigt bra sådan. Solen skiner i Seattle och alla är på bra fredagshumör. Efter skolan följde jag med Emma hem där jag färgade håret mörkbrunt/rött, åt äppelbitar i yoghurt och lyssnade på The Strokes. Har även varit och köpt röda muggar för ikväll ska vi spela beer pong. Nu ska jag plugga till nästa veckas midterm exam, heja heja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0