Hemmaband och beer pong

 
Festen igår kan varit den roligaste festen jag någonsin varit på, eller i alla fall top tre. När vi kom dit möttes vi av en veranda full med folk som trängdes med vodka och cigaretter, gick in och på ovanvåningen fanns det ett band som spelade döcool musik. I köket spelade folk beer pong och när jag sa att jag aldrig spelat det skrek de "The Swede has never player beer pong, moooove" och så fick jag premiärspela med Chris, Justin och Sophie. Töntdansade med Matthew och Mike, firade en tjej ingen av oss kände och satt i trappan och drack öl med ett snyggo med mössa och skäggstubb som tydligen går på samma skola som jag, samma tider på samma våning. Gick sedan hem till Sophie där vi åt fancy nattmat och halvsov i soffan ett tag innan vi tog en taxi tillbaks till hostlet. Vill bara göra om den kvällen flera gånger om, var alldeles överfull av pirr och lyckorus. Och möjligtvis lite vodka också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0