Mitt nyår

Så fint och annorlunda nyår. Följde med till en hemmafest, kom dit fem minuter innan tolvslaget och vi insåg att vi inte skulle kunna se raketerna de smällde inne i stan så fick ha vår egen nedräkning. Fick för första gången en nyårskyss av någon lite speciell och det var ett väldigt fint tolvslag, trots att vi missade fyrverkerierna. Träffade jättebra människor, drack citronvodkadrinkar och lyssnade på en blandning av dubstep och gammal musik. Kom i säng runt sex på morgonen och somnade alldeles jättelycklig. Lyckad entré, 2013.
 
 
 
Brenna i mitten är min amerikanska storasyster och jag tycker om henne så hemskt mycket. Högljudd, självsäker, fruktansvärt snäll, genuint intresserad av andra människor och så himla omhändertagande. Lär mig amerikanska regler och hjälper mig bli av med den naivitet som inte funkar lika bra utanför trygga Sverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0