Utgångsfredag och sollördag


Så i fredeskväll satt jag, Elaine och Kim på Torstens uteservering och drack Strawberry Daquari, Mojito och andra diverse drinkar. Det fylldes snabbt på med folk och välbekanta ansikten, vi började inte frysa ens litegrann förrän två och jag hade så himla roligt. På vägen hem gick vi inom Statoil och köpte allt möjligt som man kan tänkas vilja ha efter en utekväll och sedan gick vi alla tre hem till mig. Tittade på Kopps och åt ostbågar tills fem på morgonen då vi släckte ner och sa godnatt efter en helbra kväll. 

Dagen efter var det jättesoligt ute och jag var först exalterad över att få sola hela dagen. I början var det så himla härligt, läste en resetidning, skrev listor över drömresemål och drack cola zero. Fast efter sådär två timmar dog jag av uttråkning och hämtade ut datorn i skuggan där jag lyssnade runt på Spotify och läste bloggar. Det blev också tråkigt efter ett tag och jag tänkte fuck sommarregler jag tänker kolla SATC fast att den bara är fyra på eftermiddagen och vädret asfint. Så det gjorde jag, njöt så mycket mer av att hänga med Carrie&C:o i New York än att uttråkad svettas i trädgården. Tänk en årstid med höstdagar och sommarkvällar, det hade varit fanfuckingtastic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0