Finals och lunchdate

Kämpade på med finals och var inte alls glad över det. Jen och Keith kom hit och sov över en natt och gjorde jättegoda hamburgare och limedrinkar som de kom ner med till mig när jag satt och hatade världen. 
Så kom min sista dag tillslut och jag trodde den skulle vara mest fantastisk så pluggtrött jag var/är, men nä. Fick ett asjobbigt mail från vår förra landlord, kunde inte lämna tillbaka mina skolböcker för jag försvunnit från listan (men löste sig), blev jättesentimental över att säga hejdå till en av mina klasser, kunde inte skriva ut min uppsats till filmklassen så blev 30 min sen (fast det löste sig också). Allt löste ju sig tillslut och efter att jag skrivit ett uppgivet meddelande till C tog han lightrailen bara för att möta upp mig utanför skolan och ta med mig på bio vilket gjorde allt hundra gånger bättre.
Idag tog jag bussen till University District och provade klänningar på Urban Outfitters. Hittade denna finisen men visste inte om jag skulle köpa eller skippa och så rann tiden iväg och jag hängde tillbaka den för att gå på date med...
Snygga Jazz! Träffade henne på en fest i början när jag kom hit, vi bestämde att vi skulle ses efter hennes fyra månaders långa resa till Sydamerika så det gjorde vi idag över lunch. Helbra var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0