Kerry Park

Igår åkte jag och Chris till Kerry Park för att se Super moon men de där molnen som i början var fint lila blev snabbt fler och mörkare och vi såg ingen måne förrän vi satt på lightrailen på väg hem.

Ikväll ska jag och Chris dricka vin på balkongen.
Imorgon ska jag till U-district och träffa Brenna och Rondo och sen dricka kaffe med Mike.
På tisdag ska jag och Chris göra något fint av vår sista dag, och jag kommer antagligen gråta bort mig själv.

På onsdag åker jag hem. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det.

 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är ju svinsorgligt såklart att du ska åka hem men vi saknar ju dig här med! Det kommer bli bra, till slut.

Svar: <3
Michibelle

2013-06-24 @ 09:58:39
URL: http://kajsajarnehage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0