Ischai och Fremont

 
I lördags var det helt fantastiskt väder så tog bussen till downtown och bara satt i solen, drack ischai och tittade på människor. På kvällen åt jag och C thaimiddag och tittade på en film om The Doors som jag sönderlyssnat denna helgen, såså bra. Igår tog vi bussen till Fremont och fotades med det kända stentrollet och gick på Fremont market som de har varje söndag. Matstånd, vinylskivor, böcker, gamla kartor, kläder, fossiler osvosv. Massa fint men köpte ingenting. Idag är det måndag och dags för finals i de olika klasserna jag tar=mycket plugg. Om två dagar har jag varit här exakt hälften av tiden och lika mycket som jag tycker att tiden gått snabbt känns det som en evighet sen jag lämnade Kastrup i december, såg staden från taxin för första gången och checkade in på hostlet. Åh gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0