$5 Value Village

Var på Value village i onsdes (en av affärerna där Macklemore spelade in sin musikvideo, håhååå) och köpte grejer till lunchen, så som en kavaj, brosch, klänning och en sjal jag inte använde. Köpte en annan klänning som till skillnad från mina andra klänningar tillåter mig plocka upp någon från golvet utan att avslöja vilken färg mina trosor är. Det bästa köpet utav alla var de vita skorna med lite platå, och de kostade bara 35 svenska kronor. Second hand kan vara något av det bästa som finns.
 
Har jag inga särskilda planer har jag en tendens att vara den lataste människan i världen. Byter inte om från mina myskläder, stannar i sängen hela dagen, tittar på filmer&serier, äter pga godhet och ej hunger osv. Det kan vara skönt med såna dagar, men inte idag. Ska duscha, sminka mig, fixa håret, tvätta, diska, svara på mail, äta lunch i trädgården, eventuellt plugga lite (tvek dock) och ikväll laga riktig middag och titta på en film som jag velat se länge nu med Chris. Är fan redan stolt över mig själv att bara ha gjort dessa planer, kan bara hoppas att de följs också (Se, min självdiciplin och jag sitter inte ihop. Den gör vad den själv känner för, vilket oftast är inte ett skit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0