Folk Life Festival

I söndes kom Emma hit och hämtade mig för att åka till Folk Life Festival. En gratisfestival med musik, mat och shopping. Vädret var instabilt och det skiftade mellan regn-nugårvihem och sol-okejvistannar. När jag kom hem igen några timmar senare följde jag balen slaviskt på Facebook och åh:ade åt alla fina människor. Kollade även PLL, städade och tvättade lite till. Måndagen fortsatte i samma anda. Idag tisdag har jag haft två prov och en inlämning, jag har shitload med städning och en presentation som ska vara färdig ikväll. Vill bara dricka te och titta på film ju. Men nä, ska lyssna på denna: MS MR – Salty Sweet och bara få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0