Punk, husvisning och bio

Fredag: Art show, punk show, blodiga knän och tidig hemgång. Som sagt.

Lördag: Åkte till Mt. Baker och gick på husvisning med C. Mysigt hus, fint område, bra rumskompis. Fick ett mail dagen efter att vi kan flytta in den första juni, ska ju bara bo där i 26 dagar men skönt att inte behöva bo på hostlet igen. Kan sakna det jättemycket, men spenderar ju hellre sista veckorna med Chris.

Söndag: Alltså. Den där showen jag sa att vi skulle gå på. Kom dit och såg ca ett tusen barn i åldern 3-10 och så deras föräldrar. Inte vad jag föreställt mig. Ställde oss i kön men efter en minut bakom några jobbiga ungar sa jag att vi borde strunta i det. Gick och köpte mat istället och satte oss i parken. Spontanåkte till downtown och tittade på Star Trek på bio, var skeptisk i början men han ville verkligen se den så "offrade" mig. Slutade med att det var jag som satt där och skrattade/grät högst. Bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0