Diana i Dalston

När jag bodde på hostlet i Seattle träffade jag på den här bruden som hastigast. Hon kommer från Österrike men bor i London så vi addade varandra på Facebook för att kunna träffas upp när jag flyttat hit. Så i fredags mötte jag upp Diana på The Haggerstons för att dricka pints på deras ljusslingsprydda bakgård. Så himla skön tjej och i tre timmar pratade vi London, Seattle, musik, jobb, konserter, svårtydda guys och dejter. Gick tillbaka till vår flat för att dricka cranberry vodka, stupid stupid. 1. Jag vet att jag inte tål starksprit, men dricker det tydligen ändå. 2. Jag vet att jag måste äta innan jag dricker men har fortfarande "billigare fylla"-tänket kvar. SÅ började må svinilla och fick bestämma att vi skulle träffas upp någon annan dag. Förutom det, döbra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0