I'll stop wearing black, when they make a darker color

Vaknade klockan sex imorse och visste inte om känslan i magen var ångest eller extremhunger, kunde inte somna om vilket fall. Så gick upp och tittade på Easy A för att den och Emma Stone är kickass och jag behövde det. Imorgon ska vi på housewarming party i Hoxton och diverse Aussies (månadens mest använda ord) kommer vara där och jag ska rocka ny tisha, rött läppstift, nyfärgat hår och en vinflaska. Careless. I veckan har jag gått på first aid course, arbetsintervju, köpt vantar från Primark, ätit fish n' chips, tittat på finalen av Ensam mamma söker och igår crashade jag Tinas kaffedate med Luke i vår flat, i sådär sex timmar. Blev skakiga av koffein, pratade om fest/londonfattigdom/livet, frågade random frågor, Spotifyspådde, pressade honom på killråd, lyssnade på nostalgilåtar osv. Idag ska vi betala vår första council tax och gå på Brick lane. Det är väl det som är nytt, fram tills efter imorgonkväll. Fck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0