Who needs food when you can live in London ♦

Har inga pengar. Äter spagetti varenda dag. Har inget jobb. Är rastlös. Upptäcker att gasen är slut på en söndag så vi får leva i 15 grader fram tills måndagen. Får inte tillbaka pengar jag lånat ut. Har värsta musiktorkan någonsin. Saknar min familj så jag dör (+mat, egen säng, inte behöva tänka på toalettpaper/diskmedel/tandkräm som tar slut hela tiden).
 
Men men men.
 
Jag bor med mina två absolut bästa och jag blir om och om igen övertygad om att det här är värt dålig ekonomi och en trång säng. Att bo med sina bästa vänner innebär att man får vitlöksbröd gjort till sig när man ligger för full på soffan, man blir kramad och tröstad tills man slutar gråta och nästan kan börja le lite, man får spontant middag av någon annan för att de vet att man knappt har egen mat, man får ligga med huvudet i någons knä och bli pillad i håret medan man pratar om allt som är jobbigt och varje dag får man skratta tills man får ont i magen.
 
Nästa vecka ska jag på date med någon med mitt spådda brittnamn och aussien skrev igår och kommer säkert sluta svara mitt i allt igen men det gör inte så himla mycket. Bara han spelar beerpong med mig i December och 1. vinner så jag får laga svenska köttbullar till honom eller 2. förlorar så han måste laga australiensk paj till mig. Hoppas nästan på nummer 1 ändå.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0