Totallyswedish

Efter att varit på bankmöte och äntligen fått våra brittiska bankkonton tog vi bussen in till centrala London för att gå till svenska kyrkan. Deras anslagstavla med jobb innehöll dock nästan ingenting så vi gick ganska fort igen för att gå till den svenska mataffären Totallyswedish. Vi har inte varit här ens en månad men blev lyriska av allt svenskt och det var otänkbart svårt att inte köpa allt. Ganska dyrt dock, fast såså värt.

Knäckebröd, kaviar, OLW's ostbågar, Polly och dammsugare var tydligen det jag saknade mest.
 
Idag är det Halloween och planen är att hitta en lagom läskig film att äta allt svenskt till. På lördag ska vi mest troligen på Halloweenfest och vi har börjat googla budgetutklädnader som man inte behöver lägga en krona på. Åh och föresten, idag fick jag ett mail från Victoria Secret som gratulerade mig till att ha gått vidare till nästa steg i processen (say what). Tvekar om jag vill längre pga avståndet och Oxfordtrafiken, men flow är alltid fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0