Varberg-Ullared

Tisdag-Onsdag åkte jag, mamma, mina mostrar och gammelmormor till Varberg SPA för att fira fina mormor som fyllt år (visserligen i februari, men ändå). Hade picnic vid en fyr i galen blåst, badade i olika slags bassänger inne på spa-avdelningen (havsvatten=flyta lätt=favorit), dansade till Macklemore och Thrift Shop på hotellrummet med Malin medan vi fixade smink och hår, åt sjuka mängder mat till middag, drack vin och tittade underhållet på butikscheferna från Netto som hade konferens där. Mindre kul när de som fulla jävla 15-åringar sprang runt i korridoren och skrek mellan 00-02 på natten. På onsdagen efter frukosten åkte vi till Ullared och jag är så lyrisk varenda gång fram tills man kommer in och kommer på att justdet jag är inte ensam här och försöker den första halvtimmen artigt lämna företräde med kundvagnen och säga tack och ursäkta mig men efter att i princip blivit överkörd inte bry sig längre och tränga sig när man kan. Fast vem lurar jag, är lyrisk även då.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0