Back to school

Hade julfest med jobbet i fredags och det var den roligaste kvällen på superlänge. Temat var back to school och alla var så fina i skoluniform. Fick gratis dricka hela kvällen, bar choker som back in the days, dansade på bord, skrev på varandras skjortor, utsåg headboy och headgirl, det spelades 90-talsmusik och remixer, vissa hånglade öppet för första gången och jag gjorde bort mig inför multimiljardärsägaren av Moshi monsters och delägare av Firebox (vi väntas veta vilka det är, inte fråga om de är backpackers från Australien för att "det ser ut så"). 10/10.
 
Sam, Rich och Loz 2 cool 4 school. Så himla bra människor. 
 
Vi fick tatueringar som stämpel för att komma in på baren vi skulle till.
 
Abby och Loz.
 
Alex och Jade provade kepsar.
 
Jade, Georgie, Eliza och jag. Favoriter.
 
Våra skjortor före.

Våra skjortor efter.

James och Sean (som pratar med superstark skottsk accent och jag fattar inte vad han säger)
 
Fanns en terass där folk kom upp för att få luft, ta danspaus och röka. 


Här var jag nog full. Dansades på ett bord till Kavinsky – Nightcall
 
 
Nästa dag skulle några av oss jobba och här visade Rich hur vi alla kände oss. Men no regrets. Världsbra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0