Holloway Road

Denniz's bf Simon har kommit hit på besök och igår spenderade vi hela eftermiddagen på Holloway road. Där hade de gjort så julfint med marknad och karuseller. Solen sken för första gången på flera veckor och mitt D-vitamindsförråd fylldes nog på med 400%. Var jätteglad och pigg. Strange. Gick till second hand-butiker där jag köpte billiga DVD:er. Gick sedan till en pound store där allt som det låter kostar endast £1. Jag köpte bland annat en sån metallmassagegrej till hårbotten ni vet, sån en ryser av. Det var nog mitt bästa köp.  

Fin vintage butik där allting var indelat i kategorier, bland annat årtioenden. Så fint, men köpte inget.

Det här var så jävla konstigt. En man med peruk kom körandes i en jättefot. Det var inte reklam för något. Det var bara en fotbil han körde runt i. Alltså skrattade så mycket. Skrattar fortfarande. 
 
Nu ska jag käka pirre och kolla film. Min drömkväll right there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0