Fint x 3

1. I torsdags fikade jag med Tanja och Oskar, och så Leo förstås. Finaste lillkillen alltså. Drack chailatte, diskuterade förhållanden och fick höra om den sistnämndes fyra månader i Afrika.


2. På alla hjärtans dag körde jag upp till Kungsbacka där min brors band Arkaid skulle spela. Erika och Lisa kom dit och jag blev så överdrivet glad över att se min ena roomie efter mer än två veckor isär. Spelningen var hur kickass som helst och jag var så stolt.

3. Efteråt körde vi alla ner till Frösakull för att dricka öl, lyssna på hög musik och ha meningsfulla/meningslösa konversationer på verandan. Dagen efter åt jag, Maja och Erikus frukost på Max innan jag skjutsade dem hem till sig. Körde hemåt där jag napade hur länge som helst, åt thaimat med pappa, kollade hockeyn, pratade med LP i x antal timmar och fick öppna finaste ♥-presenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0