Cause I will rise up with the sun.

Sitter och lägger ironiska kommentarer om exakt allt jag ser på Facebookfeeden, skämtar om att dricka upp resterna av vodkan och vet knappt själv om jag skämtar, är negativ och svär för mycket och tycker synd om alla runt omkring mig för stunden men kan inte ställa om, skämtar sarkastiskt om mig själv och allt som inte är bra för det är bättre att skratta åt det. Trots att jag är världens bittraste människa när min ena sambo snart ska jobba till mitt i natten och den andra ska på date så skämtar de tillbaka och får mig att skratta mitt i allt, uppmuntrar och ger sympati när det behövs, löser mina problem som jag inte ser någon lösning på och pussar mig på kinden innan de lämnar lägenheten för att de förstår och vet att jag behöver den här dagen att svära över exakt hela världen och inte någon som ber mig att sluta. Så jag blir tårögd och säger till mina roomies "Jag är så jävla glad att jag har er" och solen skiner in genom våra smutsiga fönsterrutor på oss och alla ler. Så avslutas en skittorsdag med en inplanerad Sverigevisit, middag/lunch med Petter på Skype medan vi planerar vår road trip och Spotifyflyt. Går och lägger mig såhär glad: Cattle & Cane – I Will Rise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0