Grouplove-Let me in

Bra saker just nu ar att nastan dagligen mysdricka sangria med Lisa i var lagenhet, filmen The fault in our stars som lite brutalt tog andan ur oss, att ga till Translate och Catch med Lisa och traffa bade nya och bekanta (en av dem berattade att kanadensaren jag gick pa typ tre dejter med for en evighet sedan trodde vi var tillsammans, blev sur nar det inte var sa, tog bort mig fran Facebook och flyttade hem till Kanada. Antagligen inte pa grund av det, men anda lol), att antligen fa traffa en brunbrand Aron som varit pa semester och ata ute, ga pa bio och bah gosa, att ligga ute pa varsin solstol med Jodie och bli betald for att gora pappersjobb medan bikinilinjerna blir lite tydligare, att Martina kommer till London denna helgen och att jag ska fa dricka ol och shoppa med en sa himla saknad van och att jag fyller 21 om exakt 27 dagar. Ska visserligen jobba osv men fodelsedagar ar fasen alltid fab. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0