Längtar till:


The fault in our stars. Storlipar liksom till de två och en halv minuterna av trailer så filmen lär vara fenomenal. Bara det att den bästa boken jag har läst har blivit till film är fantastiskt. 20:e juni sägs den släppas i UK och jag dör av längtan.
 
LA och Petter. Värme, morgonpromenader i Hollywood, palmer längst vägarna, två nätter i San Diego, frukostflingor, seriemaraton, outlets, massa LP-gos osvosv.

Need to go here! Almost tempted to start a business out there just so I have a reason to frequently visit! London, England. #london
London. Imorgon är jag åter igen i London och att jag har varit i Sverige i mer än en månad känns helt overkligt. Saknar mina roomies och känner mig inte hel utan dem. Nu har jag ett jobb och rutiner att komma tillbaka till så det kommer bli hur bra som helst, trots min neggoattityd som nog beror på understimulans och för lite solsken. 
 
T IN THE PARK
T in the park. I sommar vill jag iväg med mina brudar och leva festivalliv med asbra musik, camping, knäckebröd med mjukost, glitter i ansiktet, alkohol och klickisar och hela köret.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Alltså omg ja, filmen! Lipar ju bara av trailern. Måste se, om man vågar utan att bli helt förstörd av för mycket kärlek och tårar. Hehe hej förresten Michiii

2014-03-31 @ 23:16:25
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0