London return

Igår var helt fantastisk. Möttes av ett helt annorlunda London som var mycket varmare, vårigare och livligare. Det luktade semester och efter att ha klivit av i Dalston log jag för mig själv hela vägen till vår dörr där jag möttes av mina soulies som hade fixat lägenheten så himla fint. Hade liksom samma euforiska känsla som när vi kom hit i oktober minus ångesten för jobb, boende, bank, mobil osv. På kvällen drack vi öl på The Haggerston med Anneta och Jacob som flyttat in åtta dörrar bort. Fick se deras fina flat och tillhörande terass som vi alla dog för. Bjöd in oss själva till de kommande sommarkvällsfesterna och middagarna de kommer ha och kände att nu börjar det fan i mig på riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0