G's <3

Den 1 oktober slutade jag mitt jobb som personlig assistent och var tvungen att säga hejdå till mina älsklingar G&G. Jag jobbade som personlig assistent till G1 och skillnaden på min första och sista dag fick mig att tänka på hur otroligt det varit. Varit ups and downs som med alla jobb, men jag är så himla himla tacksam.. I början visste jag knappt vad jag höll på med. Mot slutet var det helt annorlunda och jag har fått chansen att komma nära en så fantastisk liten kille och jag känner mig priviligerad. Jag lärde mig att förstå honom och han mig, han är en av de smartaste och roligaste barnen jag någonsin mött och en dag fick jag se när han satt upp själv för första gången (ja, jag grät). Hans lillebror G2 är även han helt överfantastisk och min sista dag sa han "chelle, you're coming back?". Mitt hjärta har brustit flera gånger om och jag saknar dem båda så det fysiskt värker i kroppen. Men jag ska hälsa på så ofta jag bara kan, det är mitt löfte till mig själv och dem. 

Tack för allt mina darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0