HBG-ÄNG-HSTD

Den 2:a Oktober tar jag flyget hem och stannar tills den 9:e. Jag är så.jävla.exalterad!!! Detta ska jag göra när jag är hemma:

x Umgås så mycket jag kan med min familj som det är så himla jobbigt att vara ifrån. Och mina hundar som jag inte sett på en mindre evighet </3
x Träffa vänner och fika asmycket och få höra allting jag missat. Jag saknar er så jag spricker guys.
x Vara med på min nyförlovade mosters brudklänningsproving och dricka champagne, goood detta alltså.
x Spela musik i riktiga högtalare, låtar blir som nya när en får spela dem med bra ljud. 
x Gå på shopping spree på Ica och köpa allting jag saknar att äta, som ostbågar tillexempel. Såhär såg det ut senast jag var i Sverige och vi äntligen återförenades.
Instagram media by michellemabellee - "En bild när du är riktig lycklig"
x Åka till Stockholm med mamma och hälsa på min gammelmormor, vilket jag ser så himla mycket fram emot.
x Ha sen födelsedagsmiddag med mamma, pappa och Tim och förhoppningsvis äta "skånsk äggakauga".
x Jag ska köra så himla mycket bil, alltså överallt hela tiden. Fick liksom körkort 3:e oktober i fjol, och sen åkte vi till London den 8:e. Var hemma ett tag i vintras och kunde köra ganska mycket, men ÄNDÅ. Fick liksom inte uppleva klart min och mitt körkorts nyförälskelse, så den ska jag ta upp nu under en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0