che cazzo


En dag på jobbet välte jag ut en hel hink med glassmix över hela golvet. Mina kollegor var gulliga och hjälpte mig tvätta glass ur håret i vasken. Tycker inte jag är en klumpig människa annars men på jobbet välter jag ut allt, typ tusen kaffebönor, antagligen för jag bryr mig så lite om allt under de tio timmarna jag är där.


Blev bjuden på middag hos Nadia i Kilburn. Det var jag och typ tio italienare och jag flikade in med de få italienska ord jag lärt mig (mest svordomar) när jag kände att det passade. Nadia lagade typ nio olika rätter och var klar vid midnatt, då hade jag redan fått blodsockerfall och varit tvungen att sitta ner för att jag var så hungrig. Det var visserligen svingott men pls, vem lagar mat i fyra timmar. Svar: Italianos.


Perks with working in Hyde Park. 


En dag när jag tyckte att vårt fönster såg fint och somrigt ut+Denniz är så gullig och fin att ha med på bild.


Hängt mycket med en fin kille som aldrig var på väg att bli något mer men som var precis vad jag behövde då. Fick gosa och bli kliad på armen och pillad i håret, vi turades om att lyssna på varandras hjärtslag typ *men nu är det min tur* och sånt gulligt, hans parfym gjorde mig craycray, han hade alltid lagat middag när jag kom hem till honom efter jobbet och en morgon när jag var kvar hos honom efter att han åkt till jobbet ringde han och sa "gå inte upp, jag sjukanmälde mig och är på väg hem igen" bara för att få vara med mig några timmar till innan jag var tvungen att åka hem. Lol på fönbilden men tyckte så mycket om hans hår och hur det lockade sig i nacken. Nu är vi slut i alla fall även om vi aldrig var tillsammans. Det finns expiry dates när två beter sig lite som ett par men vet helt säkert att det aldrig kommer bli på riktigt, och vårt var nu. 


Åhh och det finaste av allt, åkte och träffade denna gullungen <333 Han är seriöst det bästa jag vet i hela världen. 


Fick låna en superrosa regnjacka och tillsammans med Georgie (som också är det absolut bästa jag vet), deras pappa och en carer satte vi oss i bilen.
För G skulle rida! Varenda gång han passerade oss var han så himla stolt och log med hela ansiktet och jag började typ gråta (börjar alltid gråta runt honom, typ när han satt upp själv för första gången. Oh the river). Han är så himla modig och envis, kan liksom inte get over it. 

De har skaffat en gullig hund också som får stå ut med Georgie cuddles, haha titta på *save me* facet. Resten av eftermiddagen lekte vi Emil i Lönneberga, åt middag och tittade på film. Världens bästa dag typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0