lovelovelove


Söndag förra veckan kom pappa hit och jag var så himla glad över det. Vi bodde på The Shard och det var så jävla glorious. Vårt rum låg på 47:e våningen och alla fönster var från golv och tak=killer view!! Under våra tre dagar kunde jag inte komma över detta och gick upp så fort jag vaknade för att ta foton typ. 

På morgonen gick vi ner och åt apgod frukost (detta är obviously min efterrättstallrik. Skulle aldrig bli mätt på bara detta. Just so we're clear). 

Åkte till centrum och gick till Carnaby street där jag köpte kläder på Brandy Melville där de har så mycket fint. Bland annat där jag köpte min "On wednesdays we wear pink"-tisha. Drack cappucino/iskaffe i solen. Fajnt.
 
Delish. 
 

På kvällen tog vi tuben till Garrick Theatre för att se Beatlesmusikalen Let It Be. Åhhh, den var SÅ bra. De spelade utdrag från olika konserter som The Beatles spelat med samma låtar, rekvisita, mellansnack osv. Ibland uppmanade de publiken att ställa sig upp och dansa vilket alla gladligen gjorde (särskilt de äldre som typ kände sig som 15 igen<3). 5/5 toasts, lätt.

En av de bästa grejerna, tv i badrumsspegeln!! Stod och dushade medan jag tittade på The Tonight Show Starring Jimmy Fallon. Blissss.
 
Nästa dag tog vi en helt tom tube till St James's Park.

Där skulle vi gå på Imperial War Museum!

Det bästa var en Holocaust exhibiton, som alltid extremt hemskt men otroligt välgjord. 

Såhär fint har det varit den senaste tiden, praise the lord.

Åkte till London bridge för att äta lunch. Gick förbi massa upphängda paraplyer.

Hittade ett ställe med supergoda hamburgare. Har världens gulligaste och bästa pappa förresten. 

London by day, night and sunrise. Vilken himla beaut denna stad är.

Ok, ännu en frukostbild bara för det var så fint. 

Här är jag och the city på en sista bild innan jag var tvungen att säga hejdå till pappa (<///3) och åka till jobbet (<///3). Extra jobbigt efter världens bästa dagar med världens bästa person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0