No time for us

För två veckor sedan lyssnade jag på Father John Misty-The Night Josh Tillman Came to Our Apt. och var glad, lugn och nöjd. Det kändes bra varenda morgon att gå till jobbet, helgerna innebar att få gosa med min bästis och att umgås med Tom som jag trivdes så himla bra med, jag gjorde planer för December och tjuvlyssnade på min julspellista. Köpte en notebook för att skriva listor över vilka Halloween- och Julfilmer jag vill se i år, vilka julmarknader jag och Tom skulle gå på och annat som jag var superpeppad på. 

Sen gjorde han slut. Från absolut ingenjävlastans. Under vår nästsista dejt gick vi till de tre pubarna som vi hade gått till under vår episka förstadejt. På varje ställe satt vi där vi suttit första gången, pratade och skrattade åt roliga saker vi sagt och gjort när vi var nervösa och förstadejtiga. Han sa att på den andra puben vi gått till tänkte han att detta kommer bli så himla bra. På tredje och sista stället berättade vad vi tyckte bäst om med den andra, hånglade och planerade inför jul och nyår. När vi kom hem gav jag honom hans försenade födelsedagspresenter och han sa att det var det finaste han någonsin fått och att han inte fattade vart han hittat mig. 
 
Fuck you för att jag litade på dig och fuck you for att jag trodde allting var bra.
 
Nu har han anledningar till att göra slut som jag verkligen inte förstår men måste acceptera och respektera och allt annat jävlaskit. Han säger att det är han och inte jag, och att det är så på riktigt fast att det låter klyschigt. Vi ska vara vuxna och träffas och prata igenom allting, men jag vill inte. Vill inte sitta mittemot honom när han inte är min på samma vis som förut. Vill inte alls och vill ingenting. 
 
Förutom att titta på Sex and the City, kedjeröka, dricka asmycket vin och leva i denial. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Åh mitt hjärta. Tänker på dig. Jävla skitkillar.
Vi kvinnor är bäst.

<3

Svar: Älskar kvinnor.
Love you
Michibelle

2015-10-24 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0