All the umbrellas in London couldn't stop this rain, and all the dope in New York couldn't kill this pain


Jag och Lisa gick på Skavlan för tredje gången men den här gången hade de inte announcat några gäster och när vi skulle gå in hade de riktigt security. De kollade våra väskor och hade metalldetektorer och allt. Vi tänkte direkt att Obama skulle komma, eller Hilary Clinton. Men fick inte se någon av dem och gästerna visade sig vara ganska ospännande. Vi fick se Goldie Hawn vilket väl var festligt, men vilka var resten liksom. Victoria Silvstedt var där, någon gammal engelsk politiker som suttit i fängelse, någon jockey och någon som spelade flummiga instrument. Lever fortfarande på att vi såg Dunham. 

Det har blivit så höstigt och just nu ser det ut såhär utanför vår dörr. Snälla, låt det aldrig bli sommar igen. Speaking of, kolla B&J's nya glassmak. Typ aldrig velat prova något så mycket i mitt liv.
 
Lisa på väg till Tesco för att köpa rödvin. Älskar Cali rd så mycket och trots allting som händer just nu så förstår jag inte hur jag någonsin ska kunna lämna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0