Brentwood, beer pong och florence.


For nagra veckor sedan tog jag taget till Brentwood for att halsa pa mina alsklingar.


Vi akte till en park dar vi matade hjortar. Jag fattar typ inte hur mycket G2 har vaxt sedan forsta gangen jag traffade honom. Han ar sa smart och sympatisk att jag smaller fan av. 


Sen den har solstralen. Vi lekte Emil i Lonneberga i sakert en timme dar vi latsades att han var Emil och jag Emils pappa. Han skrattade verkligen konstant och det var det basta jag varit med om pa en evighet.


I feel nothin' but love for de har kidsen, finaste som finns i varlden.


Tom kom hem till mig och vi spelade beerpong på golvet fast med vin och vid sista muggen mådde jag illa och fick gå till Nisa för att köpa deras kyckling med klyftpotatis, lol. Det gör alltid susen och efteråt drack vi lite mera öl och det var roligt att bli tipsy ihop. 


Jag, Lisa och Caroline mottes uppe vid Alexandra Palace som ar sa hamla fint en har utsikt over hela staden kanns det som. Vi satte oss pa konstgras och at pommes med ost pa. Drack ol och pratade pojkvanner och utbildningar. 



Mer vin och mer cigg. Kolla forresten Lisas ljuslila highlights. Temporart men saa javla babeigt.
 

Forbandet The Staves borjade spela och de lat valdigt mycket som First Aid Kit. Inte min favoritmusik men de var valdigt duktiga.


Sen kom Florence the mf'ing queen och hon var sa sjukt javla bra. Hon var sa brutalt fantastisk live och under ena laten grat jag lite och under andra var jag on the top of the world. Sa mycket kanslor och det ar sa det ska vara under en konsert tycker jag.

San himla beaut. Har nagra superfina videos som jag hoppas jag orkar ladda upp nagon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0